Thank You


Aie u ollllsss sume...
Tetiba malam nie cik ayue rasa cam nak say Thank You kat SomeOne...
Nak jiwang2 lah ckit nak flower2 ckit hehehe tak pe kan tapi kalau u olllsss tak sukew tak payah like pon tak pe cik ayue tak kisah p kalau u ollllsss nie sume sukew bley la baca n like ok...
Hehehehe...

Buat Kamu Yang Sentiasa Membuat Hari2 Cik Ayue Menjadi ceria..
Terima Kasih ..
Sayang..
Sebab sudi mendengar luahan aty saya..
Terima kasih..
Sayang..
Sebab banyak memberi dorongan dan sokongan pada saya selama nie..
Terima kasih ..
Sayang..
Sebab tak pernah jemu dan bersabar dengan sikap saya selama nie..
Terima Kasih..
Sayang..
Di atas segala nasihat yang awak berikan pada saya..
Terima Kasih..
Sayang..
Di atas segala budi baik serta pengorbanan awak pada saya selama nie..
Terima kasih..
Sayang..
Di atas segala ucapan I love u kamu pada saya setiap hari..
Terima Kasih..
Sayang..
Kerana sudi menerima diri ini dengan seadanya..
Terima Kasih..
Sayang..


Terima kasih diatas segalanya..




  






sukew klik la button like

0 NakBerkongsiCeritaBersamaCikAyue:

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DI ATAS HAK MILIK AYUE SHAH